Wednesday, April 25, 2012

Ngintu Hari Pengada d Melaka

Beserimbai enggau trip kami sekaban ke Melaka, aku alu nyambut pengada aku din. Gagit amat ga asai ati nyambut pengada din laban tu keterubah iya nyambu hari pengada d Melaka enggau kedua kali nyambut pengada d menua urang, Endur nyambut pengada aku d Bukit St. Paul. Nya sigi endang endur ke paling kedeka ati aku.
Pagi 4/4 tumu kami sekaban nurun agai Dataran Pahlawan & Mahkota Parade laban ke ka ngiga kek, tang nyau laun ga bulih kek. Shopping complex buka pukul 10 pagi. Ko jaku ka nyambut pengada aku pukul 10.45 pagi (jam maya aku ada suba) tang enda sempat laban kalat- kalat ngiga kek. Nyau pemuas ia bepeling sebelah Mahkota Parade, nasib ga bulih kek Baskin Robin. TERIMA KASIH NUJU URANG KE NAJA KEK KU NYA.
Baskin Robin Ice Cream Cake- Chocolate, Almond & Coffee Flavour

Ngintu ba belakang bangunan lama d Bukit St. Paul

besapi kek nggau kabanku Mula. Besai nggi iya laban kelalu bendar begiga kek ka aku. ooo... chelap matnya. tingkil ngeli nuan lagi!!

Enggi Thomas mit agi belah kek laban iya mit antara kami ke bisi ngintu pengada aku. hehe!! bendar gamal iya negam tekang sekelimnya...


 ringat gamal Sebastian laban kek iya kelalu mit beri aku. nya kategal iya paling tuai ka kami, Enggi iya mimit agi laban ngelak ke kami ke biak agi tu. haha!! anang ringat kaban...


No comments:

Post a Comment